niedziela, 20 kwietnia 2014

Bohaterowie pierwszoplanowi.

                                                   Postacie :


Anabel Knowles urodzona 30 grudnia 1997 roku.






                                     "Pre­feru­jesz wrzeszczące dob­ro czy może szep­czące zło?"







Harry Styles urodzony 1 lutego 1644 roku.
"- Nie zasługi­wałem na Twoją miłość.
- To, czy się zasługu­je czy nie to kwes­tia in­dy­widual­na. Po­nad­to schodzi na dru­gi, al­bo i trze­ci plan, bo roz­myśla­nie już nie pod­le­ga pod emoc­je.. A uczu­cia rządzą się swoimi pra­wami; nie zaw­sze rac­jo­nal­ny­mi i spra­wied­li­wymi w oczach osób trzecich. "







Zayn Malik urodzony 12 stycznie 1643 roku.
"Pozwól mi być bo­hate­rem Two­jego życia"





*** Bohaterowie pierwszoplanowi zostali dodani.Oczywiście z góry pragnę Was poinformować,że modelka xxl,która jest tutaj jako jedna z głównych bohaterów nie robiła rzeczy,które będą przedstawiane w blogu.Wszystkie sytuacje,które będą miały tu miejsce,również nie miały odrzeczywistnienia w życiu realnym.
W dalszych rozdziałach pojawi się jedna ważna postać,którą później opisze.
Kiedy będzie pojawiał się nowy bohater będzie miał opis odnośnie jego blogowej osoby! :) ***



5 komentarzy:

  1. Super opowiadanie *.* pisz dalej, mi się bardzo podobalo chociaż tak normanie nie lubię fanfiction, a przeczytałąbyś moje, nie jest z 1D ale jet i tak jak tobie, bardzo mi zależy na czyimś zdanieu ------> http://guaiwu-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Szanella